Pozycjonusz
Agencja SEO Fusion Marketing

Agencja SEO Fusion Marketing

Komputery i internet

  Adres

os. Centrum A 4 /U3
31-923 Kraków
woj. Małopolskie ( Kraków )

  Godziny otwarcia

  • Poniedziałek: 08-18
  • Wtorek: 08-18
  • Środa: 08-18
  • Czwartek: 08-18
  • Piątek: 08-18
  • Sobota: Nieczynne
  • Niedziela: Nieczynne

Opis

Inbound Marketing to nic innego jak marketing aktywny o charakterze przychodzącym. Jego podstawą jest prezentowanie odbiorcy treści, która ma charakter użyteczny. Jednocześnie ma on na celu ułatwienie znalezienia tej informacji poprzez zastosowanie pozycjonowania, a także akcji o charakterze marketingowym w przestrzeni Social Media. Takie podejście do marketingu jest dość nowe. Jednocześnie jego popularność staje się coraz większa – każdego roku na Inbound Marketing decyduje się coraz więcej firm. Co ciekawe, ta metoda promowania stosowana jest na całym świecie. Dzisiaj nie jest ona ograniczana jedynie do działów marketingu. Jak podaje raport Hubspot “State of Inbound 2014-2015” (jego całą treść można znaleźć na http://offers.hubspot.com/2014-state-of-inbound ), przeszło dwadzieścia pięć procent badanych podało, że działające w ich firmach działy sprzedaży sięgają właśnie po metody Inbound Marketing.

Podstawowym elementem Inbound Marketing jest treść. Jej zadaniem jest doprowadzenie do nawiązania więzi pomiędzy firmą, a osobami, które są jej klientami. Możliwe jest to poprzez zapoznanie się klientów z treściami, które z ich punktu widzenia mają charakter wartościowy i ciekawy. Treści te przygotowują, a następnie publikują funkcjonujące w firmach działy sprzedaży oraz marketingu. Małe firmy zlecają wykonanie tego rodzaju zadań podmiotom o charakterze zewnętrznym. Treści muszą być tak skonstruowane, aby zachęcały do odwiedzenia witryny po raz kolejny.

Opinie

Brak opinii

Dodaj opinię

Aby dodać opinię musisz być zalogowany.